Zakk Wylde’ın Gitarı Çalındı!- Mı??

pelham-blue-les-paul-2
Merhaba,
19 Mart’ta, Buddy Guy, Eric Johnson, Dweezil Zappa, Johnny Lang ve Wayne Shepherd’lı bir konserde, Zakk Wylde’ın Pelham Blue Bullseye Gibson Les Paul Cusom gitarı turne otobüsünden çalınmış.

Wylde gitarın bulunması için hayranlarından yardım istemiş.

Gerçekten de bir müzisyen için, bebeği gibi baktığı enstrümanının birileri tarafından yok edilmesi yaşanabilecek en büyük kabuslardan biri kesinlikle, bunu hepimiz çok iyi biliriz. Gerçek bir müzisyen, cüzdanını çaldırmayı enstrümanını çaldırmaya tercih eder.

Gelelim, ardından gelen Gibson yoğunluklu haber ve yorumlara. Wylde’ın Gibson.com’a verdiği röportajlar jet hızıyla tüm haberlerde dolaşıyor:

Gitarın kendisi için manevi değeri olduğunu söyleyen Wylde şöyle demiş:
“İlk gitarım Gibson Pelham Blue SG Firebird’dü, çok güzel bir gitardı ama benim asıl istediğim bir Les Paul Custom’dı. Şimdilerde, keşke o SG’Yi elden çıkarmasaydım diyorum. Bu gitarın yerine Les Paul alana kadar yaklaşık 15 sene SG’yi kullandım. Sonunda Gibson, benim için bir custom Les Paul yaptı. Gitar komple Pelham Blue rengindeydi. Sesinin mükemmeliği de cabası.. Pelham Blue renginde bir gitarım daha var; bu iki gitara “Blue Balls” adını koydum”… diye gidiyor röprtaj

Sizin de ağzınız sulanmadı mı? İşte ürüne duyulacak iştah böyle kabartılır.

Müzisyenler iyi bilir, işine özenen rodi azdır, bazen ufak tefek malzemeleriniz sağda solda kalır, bazen kablonuzu yanınıza almak isteyip de rodi mekandan çıkmadan önce yetişeyim diye gittiğinizde aletlerinizi pata küte fırlatırken görebilirsiniz onları, buraya kadar her şey tamam.

Fakat Chicago’da turne otobüsünden çalınan bir Pelham Blue Bullseye Gibson Les Paul Custom gitar diyorsanız, orada bir durun bakalım. Rodi, itibarını sarsacak bir hırsızlığa karşı önlem almamış olamaz. Haydi, Wylde’ın rodisi yokmuş diye düşünelim.

Çalınan bir gitar için hayranlarından yardım istemek son derece normal fakat gitarın çalınması Gibson reklamına dönüşüyorsa biraz sorgulamak lazım.

E kötü niyetimize versinler ama Wylde’ın gitarı çalındı! -mı?
Bu reklam kokan hırsızlık hikayesi, reklamcı ve PR’cılar için kenara not alınası cinsten!

Leave a Reply

